A Tanszék felé 2021. FEBRUÁR 19-IG van lehetőségük megküldeni elektronikus úton a dokumentumokat. FIGYELEM! Elektronikus leadás esetén nem fogadunk el kézzel kitöltött, beszkennelt nyomtatványokat! Kérjük figyelmesen olvassa el az alábbi tájékoztatót! |
A Tantárgybefogadási kérelmek díja:
- más intézményben teljesített tárgy esetén 4.000 Ft/tantárgy
- egyetemünkön teljesített tárgyak esetén egyszeri 4.000 Ft az aktuális félévre
A tétel kiírása egyénileg történik a Neptunon keresztül az oktatói hozzájárulást követően!
A tételkiírás menete: Pénzügyek → Befizetés → Tételkiírás
A tétel jogcíme: Szolgáltatás
A tétel neve: Kreditátviteli kérelem eljárási díja; (más intézményben teljesítette tárgyak esetén kérelmenként) (kivéve kiutazó ERASMUS hallgatók)
A tételek tantárgymegnevezés nélkül is kiírhatók!
FIGYELEM! A pénzügyi tétel rendezése nélkül a tárgyak nem kerülnek jóváírásra!
Az „egy kérelem egy tárgy” elve érvényesül, azaz egy kérelemmel egy tárgy kerül befogadásra!
A hallgató kizárólag a képzésének megfelelő mintatantervben szereplő tantárgyakra adhat be kérelmeket! A kérelmek elfogadásához a tantárgyak pontos megnevezése szükséges!
A Tantárgybefogadás menete:
- Elektronikus úton: a nyomtatványokat elektronikusan kitöltve (begépelve), kell elküldeni a megfelelő Tanszéki e-mail címre a lent megnevezett dokumentumokkal, majd a válaszlevélben érkezett oktatói hozzájárulással együtt (mellékleteket is csatolva) továbbítani az ajk.tanulmanyi@kre.hu címre.
- Személyesen: a kitöltött nyomtatványokat e-mailben kell elküldeni a megfelelő Tanszéki e-mail címre, majd a válaszlevélben érkezett oktatói hozzájárulással együtt kinyomtatva leadni a Tanulmányi Osztályon ügyfélfogadási időben.
1. A TANSZÉKI E-MAIL CÍMEKRE (ELÉRHETŐSÉGEK A TÁJÉKOZTATÓ VÉGÉN!) az alábbi dokumentumokat kell eljuttatni:
Más intézményben teljesített tárgyak esetén:
- Tantárgybefogadási kérelem (nyomtatvány)
- Tanszéki hozzájáruláshoz (nyomtatvány)
A mellékletben az itt zajló képzés tematikai pontjait sorrendben kell feltüntetni, azokon változtatni nem lehet!
- Hitelesített tantárgyi tematika (színes scannelt változat)
- Hitelesített Leckekönyv/Index/Teljesítés-igazolás (színes scannelt változat)
A Károli Gáspár Református Egyetem bármely karán teljesített tárgyak esetén:
- Tantárgybefogadási kérelem (nyomtatvány)
- Hitelesített Leckekönyv/Index/Teljesítés-igazolás (színes scannelt változat)
2. A TANULMÁNYI OSZTÁLYRA az alábbi dokumentumokat kell beadni:
Más intézményben teljesített tárgyak esetén:
- Tantárgybefogadási kérelem (nyomtatvány)
- Válaszlevélben érkezett oktatói hozzájárulás
- Nyomtatvány Tanszéki hozzájáruláshoz (nyomtatvány)
- Hitelesített tantárgyi tematika
- Hitelesített Leckekönyv/Index/Teljesítés-igazolás (Kizárólag a tárgyat tartalmazó oldal minden kérelemhez külön csatolva!)
A Károli Gáspár Református Egyetem bármely karán teljesített tárgyak esetén:
- Tantárgybefogadási kérelem (nyomtatvány)
- Válaszlevélben érkezett oktatói hozzájárulás
- Hitelesített Leckekönyv/Index/Teljesítés-igazolás (Kizárólag a tárgyat tartalmazó oldal minden kérelemhez külön csatolva!)
Rendhagyó esetek:
- Szakdolgozat nem fogadható be, csak legfeljebb évfolyamdolgozatként. (ill. évfolyamdolgozat évfolyamdolgozatként). A dolgozatot kérjük elektronikusan megküldeni a tantárgybefogadási kérelemmel arra a tanszéki kreditátviteli e-mail címre, amely tanszékhez a dolgozat a témája alapján tartozhat. Az oktató válaszát követően, a felsorolt dokumentumokat az oktatói hozzájárulással együtt 2021. február 26-ig kell e-mailben vagy személyesen leadni a Tanulmányi Osztályon.
- Évfolyamdolgozat esetében a hallgatónak kell az évfolyamdolgozatot elektronikusan megküldeni a tantárgybefogadási kérelemmel arra a tanszéki kreditátviteli e-mail címre, amely tanszékhez a dolgozat témája alapján tartozhat. Az oktató válaszát követően, a felsorolt dokumentumokat az oktatói hozzájárulással együtt 2021. február 26-ig kell e-mailben vagy személyesen leadni a Tanulmányi Osztályon.
- Szabadon választható tárgyak:
- Más felsőoktatási intézményben tanult, de a KRE ÁJK-n nem létező tárgy esetében kérelmezhető annak a tárgynak szabadon választható tárgyként való befogadása.
- Ebben az esetben közvetlenül a Tanulmányi Osztályra kell e-mailben vagy személyesen leadni a következő dokumentumokat 2021. február 26-ig:
- Tantárgybefogadási kérelem (nyomtatvány)
- Hitelesített Leckekönyv/Index/Teljesítés-igazolás (Kizárólag a tárgyat tartalmazó oldal minden kérelemhez külön csatolva!)
- Felhívjuk minden hallgató figyelmét, hogy csak olyan tárgyak kerülnek szabadon választható tárgyként befogadásra mely valamely formában kapcsolódik az aktuális képzésükhöz!
- Nyelvvizsga, Érettségi befogadása:
- Idegennyelvi és informatikai tárgyak befogadása esetén a tanszék részére elektronikus úton az alábbi dokumentumokat kell eljuttatni 2021. február 19-ig:
- Tantárgybefogadási kérelem (nyomtatvány)
- Bizonyítvány (színes scannelt változat)
- Az oktató válaszát követően, a felsorolt dokumentumokat az oktatói hozzájárulással együtt 2021. február 26-ig kell e-mailben vagy személyesen leadni a Tanulmányi Osztályon.
KITÖLTÉSI ÚTMUTATÓ:
- Tantárgybefogadási kérelem
- Nyomtatvány tanszéki hozzájáruláshoz
Felhívjuk minden hallgatónk figyelmét, hogy a kérelmek abban az esetben elfogadhatók, ha tárgyanként 1 e-mail-ben kerülnek elküldésre!
Amennyiben hiánypótlásra van szükség, minden dokumentumot újra el kell küldeni. Az üzenet tárgyában kérjük tüntessék fel, hogy hiánypótlásról van szó!
E-MAIL KÜLDÉS SORÁN A TÁRGY MEZŐBEN kérjük felültetni:
ÁJK_kredátv_MintaMárton (hallgató neve) tantárgynév(közgazdaságtan)_képzésneve(emberi erőforrások alapképzés)_20210208 (küldés napjának dátuma) szerepeljen.
A CSATOLT DOKUMENTUMOK ESETÉBEN A FÁJL ELNEVEZÉS:
az ÁJK_MintaMárton (név) _PPTE (korábbi intézmény rövidítve) polgárjog(befogadni kért tárgy neve)_tematika/leckekönyv/kérelem elnevezés legyen
TOVÁBBI INFORMÁCIÓK:
- A befogadni kért tárgy tematikájának tanéve és az érdemjegy megszerzésének tanéve azonos kell, hogy legyen (Ha valaki 2010/2011 tanévben teljesítette a tárgyat a tantárgyi tematika feleljen meg az akkor oktatott tantárgy tartalmának, azaz nem csatolhat 2008. tanévből származó tematikát a tárgyhoz).
- Amennyiben határidőre nem érkezik oktatói válasz, az ajk.tanszek@kre.hu e-mail címen érdeklődhetnek a beadott kérelmekről.
TANSZÉKEK KREDITÁTVITELI E-MAIL CÍMEI:
ALKOTMÁNYJOGI TANSZÉK: alk.kreditatvitel@kre.hu
BŰNÜGYI TUDOMÁNYOK INTÉZETE: bej.kreditatvitel@kre.hu
EU JOGI ÉS NEMZETKÖZI MAGÁNJOGI TANSZÉK: eujnjt.kreditatvitel@kre.hu
IDEGENNYELVI LEKTORÁTUS: lek.kreditatvitel@kre.hu
INFOKOMMUNIKÁCIÓS JOGI TANSZÉK: mej.kreditatvitel@kre.hu
JOGTÖRTÉNETI, JOGELMÉLETI ÉS EGYHÁZJOGI TANSZÉK: jot.kreditatvitel@kre.hu
KERESKEDELMI JOGI ÉS PÉNZÜGYI JOGI TANSZÉK: kej.kreditatvitel@kre.hu
GAZDÁLKODÁS ÉS VEZETÉSTUDOMÁNYI INTÉZET: kgd.kreditatvitel@kre.hu
KÖZIGAZGATÁSI JOGI TANSZÉK: kig.kreditatvitel@kre.hu
MUNKAJOGI ÉS SZOCIÁLIS JOGI TANSZÉK: muj.kreditatvitel@kre.hu
POLGÁRI ELJÁRÁSJOGI TANSZÉK: pej.kreditatvitel@kre.hu
POLGÁRI JOGI ÉS RÓMAI JOGI TANSZÉK: pol.kreditatvitel@kre.hu
TÁRSADALOMTUDOMÁNYOK ÉS NEMZETKÖZI TANULMÁNYOK INTÉZETE: tnti.kreditatvitel@kre.hu
Copyright © 2016 Károli Gáspár Református Egyetem Minden jog fenntartva. Made with love by KREATiO.hu